Методична діяльність

Не трать времени на вещи глупые и тревиальные. Живи всерьез. Не ходи на дурацкие фильмы, даже если тебе этого очень хочется; не читай дешевку в газетах и журналах; не слушай чепухи, звучащей по радио или по телеку, не трать жизнь на разговоры ни о чем. Пусть жизнь твоя не будет бесполезной.


Джон Фаулз "Коллекционер"

http://bibliotekacoledg.blogspot.com/















Мої статті
О.В. Колісник
РОЛЬ ЗАКЛАДУ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ В САМОРОЗВИТКУ, САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ТА УСПІШНІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ
Анотація: У статті розкрито актуальність, андрагогічні підходи, форми і методи роботи закладу неперервної освіти щодо саморозвитку, самореалізації та успішної діяльності педагогічних працівників.
Abstract: This article explores the relevance, andragogical approaches, forms and methods of the institution of continuous education on self-development, self-realization and the success of teachers.

Ключові слова: андрагогіка, навчання дорослих, неперервна освіта, саморозвиток, самореалізація, успішна професійна діяльність.
Keywords: andragogics, adult education, continuous education, self-development, self-realization, successful professional activity.

Джерело: Колісник О.В. Роль закладу неперервної освіти в саморозвитку, самореалізації та успішній професійній діяльності педагогів // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної інтернет-конференції «Андрагогічні засади післядипломної освіти», м. Кіровоград, 20-28 квітня 2015 р.
Матеріали конференціїhttp://konferenciya.jimdo.com/
***************************************************************************

Синельник І.В., к.пед.н.,
доцент Національного технічного університету
«Харківський політехнічний інститут»,
Колісник О.В., методист КВНЗ «Харківська
академія неперервної освіти»

Оцінювання ефективності превентивної діяльності класного керівника загальноосвітнього навчального закладу

Чисельні статистичні дані сьогодні констатують поширеність негативних явищ, шкідливих звичок у дитячому та молодіжному середовищі; зростає кількість дітей із порушенням норм поведінки; як наслідок – із проблемами в особистісному розвитку та здоров’ї.

Аналіз педагогічної літератури, матеріалів педагогічних конференцій двох останніх десятиліть підтверджує активний пошук вирішення цих проблем в Україні. Розвитку набуває превентивна педагогіка як нова стратегія освіти та виховання. Питанням розбудови превентивної освіти дітей та молоді присвячені наукові праці Л.І. Габори, С.В. Кириленко, В.І. Кириченко, Г.Г. Ковганич, Н.Ю. Максимової, В.М. Оржеховської, А.С. Плєшакова, В.М. Приходька та ін.

Джерело: Синельник І.В., Колісник О.В. Аналітична діяльність в превентивній роботі класного керівника загальноосвітнього навчального закладу // Джерело педагогічних інновацій «Аналітична діяльність у професійній практиці педагога». - Харків: КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти". - №3. - 2015. - С. 
***************************************************************************


Підвищення професійної компетентності
класних керівників із питань формування репродуктивного здоров’я

Колісник Олена Валентинівна,
методист Центру формування здорового способу життя
КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

На даний час у суспільстві спостерігається тенденція до загострення соціально-економічних, психолого-педагогічних та медико-біологічних факторів, які детермінують деструктивну поведінку молоді. Статистичні дані показують зростання чисельності дітей із порушенням норм поведінки та тих,
які
відносяться до «групи ризику», долучаються до раннього алкоголізму, наркоманії, проституції; збільшується питома вага протиправної, агресивної, насильницької поведінки підлітків під дією алкогольного та наркоманійного сп’яніння. Ці фактори негативно впливають на фізичний та психічний розвиток дитини, у тому числі на стан її репродуктивної системи.



Джерело: Колісник О.В. Підвищення професійної компетентності класних керівників із питань формування репродуктивного здоров’я. – Матеріали І Всеукраїнської інтернет-конференції «Всеукраїнська школа новаторства керівних, науково-педагогічних працівників системи післядипломної педагогічної освіти як форма підвищення фахової майстерності»: проблеми, перспективи розвитку (збірник матеріалів І Всеукраїнської Інтернет-конференції (13 грудня 2012 р.) / Упоряд. Н.В. Любченко, О.А. Прокопенко; 
за ред. Є.Р. Чернишової / Ун-т менедж. освіти НАПН україни. –К., 2013. – 82 с. –
С.60-65.
*********************************************************************************



ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
іЗ ПИТАНЬ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В ШКОЛЯРІВ

Волкова І.В., Берзіня О.О., Колісник О.В.,
Центр формування здорового способу життя
КВНЗ “Харківська академія неперервної освіти”

Ключові слова: превентивна педагогіка, педагогічна компетентність, толерантність, принципи толерантності, формування толерантного ставлення.
Постановка проблеми:
Численні соціологічні, психологічні та педагогічні дослідження, проведені останнім часом, свідчать про відсутність у значної частини дітей та молоді навичок конструктивного спілкування, загальних принципів розуміння сутності найпростіших соціальних процесів і явищ,
що призводить до конфліктів, стресових ситуацій, девіацій. Як наслідок —
втеча молоді від реальної дійсності в алкоголізм, наркоманію, віртуальне комп’ютерне середовище. Шкідливі звички, що поширюються в дитячому й молодіжному середовищі, невпинно знижують рівень здоров’я дітей
та молоді [6].

Забезпечення умов для формування соціально-позитивної спрямованості особистості, створення середовища для розвитку потенційних можливостей молодих людей, активне залучення їх до суспільного життя, на думку В.М. Оржеховської, є одним із шляхів вирішення вищезазначених проблем [5].




Джерело: Волкова І.В., Берзіня О.О., Колісник О.В. Деякі аспекти професійної компетентності педагогічних працівників з питань формування толерантності в школярів (Збірник матеріалів V Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції з міжнародною участю «Педагогіка здоров’я», м. Харків, ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 07 квітня 2015 року).
*********************************************************************************


1 грудня – День порозуміння з ВІЛ-позитивними людьми

Колісник О.В.,
методист Центру формування здорового способу життя
КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

Ми живемо в суспільстві, невід’ємною реальністю якого стала епідемія ВІЛ-інфекції та СНІДу. За даним Українського центру профілактики та боротьби зі СНІДом МОЗ України, на сьогодні Україна посідає одне з провідних місць серед країн Східної Європи за темпами розвитку епідемічного процесу ВІЛ-інфекції.
За накопичувальною статистикою з часу виявлення першого випадку ВІЛ-інфекції у 1987 році і до 2011 року в Україні офіційно зареєстровано майже 202 тис. випадків ВІЛ-інфекції серед громадян України. Кількість ВІЛ-інфікованих осіб, які перебували під диспансерним наглядом в Україні на 01.01.2011 року, становить понад 110 тис. осіб. Серед ВІЛ-інфікованих 88% складали особи молодого, репродуктивного та працездатного віку.
За 8 місяців 2011 року – 13,5 тис. нових випадків ВІЛ-інфікування, у тому числі – 2,4 тис. серед дітей до 14 років, більше половини - серед людей віком від 15 до 24 років. Продовжує зростати питома вага осіб, які були інфіковані статевим шляхом. Основним шляхом інфікування ВІЛ в Україні залишається статевий шлях. 

Далі дивіться тут (формат PDF)

Джерело: Колісник О.В. 1 грудня – День порозуміння з ВІЛ-позитивними людьми – Науково-методичний журнал «Основи здоров’я» № 12 (12) 2011. – 48 с.
***************************************************************************

Комментариев нет:

Отправить комментарий